آزادشهر نیوز

AzadShahr News

قابل توجه دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم و اولیای گرامی

🔹 قابل توجه دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم و اولیای گرامی؛

 

🔺 باتوجه به بخشنامه وزارتی امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم با نظر و  مجوز ستادملی مبارزه با کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  برگزار خواهد شد.

 

🔺 آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هست.هرتصمیمی گرفته شود ما هم به نحو احسن اجرا خواهیم نمود.

 

🔺 تمام حوزه ها ضدعفونی محیطی صورت خواهد گرفت و مواد ضدعفونی و تجهیزات بهداشتی در دسترس دانش آموزان در حوزه اجرا خواهد بود.

 

🔺 برای تمامی عوامل اجرایی حوزه های امتحانات نهایی تست سلامت انجام خواهد شد.

 

🔺 بر اساس توافق انجام  شده  در ستاد کرونا و شورای آموزش و پرورش شهرستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرروز نسبت به بازدید و تایید سلامت حوزه اقدام‌لازم را به عمل خواهد آورد.

 

🔺 لذا دانش آموزان و خانواده های محترم هیچ نگرانی از برگزاری امتحانات و سلامت حوزه های اجرای امتحانات نهایی نداشته باشند.

 

🔺 در صورت  تصویب ستاد کرونا و دستورالعملهای موجود و مساعد بودن وضعیت جوی آزمونها در فضای باز انجام خواهد شد.

 

🔺 اولیای گرامی همراهی لازم را با اموزش و پرورش داشته باشند و به متولیان امر تعلیم و تربیت اعتماد نمایند که جز خوبی برای فرزندانشان چیزی دیگری نمی خواهیم.

 

🔺 همچنین عنایت داشته باشند  که فرزندان خود را بدور از هرگونه حواشی در فضایی ارام‌نگه دارند تا بتوانند امتحانات را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

🔺 دانش آموزان گرامی تمرکز بر مطالعه کتب درسی و آموزشهای اخذ شده از سوی دبیران محترم داشته باشند تا شاهد نتیجه مطلوب در پایان امتحانات باشیم.

 

✍روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر