آزادشهر نیوز

AzadShahr News

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد؛برخورد قاطع با مخلان امنیت/«مسئولیت» مصونیت قضایی ایجاد نمی کند گرگان

برخورد قاطع با مخلان امنیت/«مسئولیت» مصونیت قضایی ایجاد نمی کند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با متجاوزان به جنگل‌ها، اراضی ملی و مخلان نظم و امنیت در گلستان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

به گزارش آزادشهرنیوز به نقل از خبرنگار مهر، حیدر آسیابی بعدازظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: ولایت انقلاب و امنیت خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و برای صیانت از این خطوط قرمز و ارکان نظام از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مردمی بودن و تکریم ارباب رجوع رویکرد اصلی ما در دستگاه قضائی است و علاوه بر دیدارهای مردمی در قالب بازدیدهای میدانی تلاش می‌کنیم مردم بدون نیاز به واسطه با دستگاه قضائی ارتباط برقرار کنند.

وی بیان کرد: ضمن تعامل با همه نهادهای حاکمیتی استقلال دستگاه قضائی استان در دستور کار خواهد بود و به فرموده رهبری قاضی در محکمه جز خدا و قانون توافقی نخواهد داشت.

آسیابی گفت: نظارت درون و برون دستگاهی تشدید شده و در صورت کشف فساد در برخورد قضائی ملاحظه‌ای نخواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در برخورد قضائی با کارکنان دولتی به موقع و در زمان مسئولیت خواهد بود و به عبارتی مسئولیت نباید مصونیت قضائی ایجاد کند.

وی بیان کرد: در احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع توجه ویژه ای خواهد شد و کاهش جمعیت کیفری، رفع اطاله دادرسی، دادرسی الکترونیکی جزو راهبردهای اساسی قوه قضائیه در استان خواهد بود.

آسیابی عنوان کرد: در تحقق شعار سال پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی اهتمام جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: ستاد استانی پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با قوت و قدرت فعالیت خواهد کرد و با متجاوزان به جنگل‌ها اراضی ملی و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: برخورد با مجرمان باید به گونه‌ای رفتار شود که آنها خود را در چنگال قانون بدانند