آزادشهر نیوز

AzadShahr News

🔴🔴آزادشهر در وضعیت تشدید کرونایی قرار گرفت

🔴🔴آزادشهر در وضعیت تشدید کرونایی قرار گرفت

✅فرماندار آزادشهر با اشاره به وضعیت نگران کننده خیزش موج پنجم کرونا در این شهرستان گفت: محدودیت های کرونایی در آزادشهر جهت کنترل و کاهش شیوع کرونا تشدید می شود.

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا افزود: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدام خواهند کرد.

🔻ملک حسینی در خصوص ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه در آستانه هفته ولایت و مراسم عید سعید غدیر خم قرار داریم مقرر شد کلیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی لغو گردیده و از دید و بازدید های مرسوم جلوگیری به عمل آید.

🔻فرماندار آزادشهر در ادامه در خصوص برگه های تردد و محدودیت های تردد شبانه گفت : کلیه برگه های تردد صادره قبلی لغو و هیچ برگه ترددی تا اطلاع ثانوی صادر نمی گردد و همچنین به فرماندهی انتظامی شهرستان ابلاغ شد محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۰۳ بامداد را با شدت بیشتری اجرا نماید.

🔻وی با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و بازرسی از پاساژها و بازار، گفت: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا بر تشدید اعمال محدودیتها در شهرهای قرمز، فعالیت رستورانها و قهوه خانه ها (به استثنای فعالیتهای بیرون‌بر)، تالارهای پذیرایی، سالنهای سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی ها و نمایشگاههای عمومی و تخصصی ممنوع خواهد بود.

🔻فرماندار آزادشهر با تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون کرونا و دادن هشدارهای لازم به مردم، تصریح کرد: از مردم عزیز آزادشهر تقاضا دارم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دوری نمایند.

 

🤝🌹اخبار جدید و موثق شهرستان آزادشهر  را در کانال #آزادشهرنیوز  دنبال کنید👇
@Aazadshahr