آزادشهر نیوز

AzadShahr News

دستگیری قاتل آزادشهری بعد از یکسال

دستگیری قاتل پس از یکسال فرار

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید داوود حسینی” در تشریح این خبر گفت: سال گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در سطح شهر ، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

 

وی افزود: عاملان درگیر پیش از حضور ماموران از محل متواری و یک نفر در این درگیری بشدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده که این فرد به علت جراحات وارده با سلاح سرد به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی گفت: با پیگیری عوامل انتظامی تعداد سه نفر از عاملان درگیری که منجر به قتل شده بودند با هوشیاری ماموران در دقایق اولیه شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

 

سرهنگ حسینی با اشاره به متواری شدن متهم اصلی از سطح شهرستان تصریح کرد: ماموران با شگردهای خاص پلیسی و با اقدامات فنی و پس از هماهنگی های قضائی عامل اصلی که بیش از یک سال متواری بود را در شهرستان ابرکوه استان یزد شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در پایان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده  در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و تا تکمیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

🌹اخبار جدید و موثق شهرستان آزادشهر و حومه را از پایگاه خبری #آزادشهرنیوز دنبال کنید👇

 

⚛  تلگرام :            @Aazadshahr

 

🆔 اینستاگرام                                                  http://Instagram.com/rouhollah_mirzaei

 

🌐وب سایت ؛

Www.azadshahr-news.ir