آزادشهر نیوز

AzadShahr News

تصادف یک دانش اموز آزادشهری با پراید

رئیس آموزش و پرورش آزادشهر خبر داد:تصادف پراید با دانش آموز آزادشهری/ حال عمومی دانش آموز خوب است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با اشاره به وقوع تصادف میان یک خودروی پراید و دانش آموز دختر آزادشهری در مقابل مدرسه، گفت: در حال حاضر حال عمومی دانش آموز خوب است.

 

قربانعلی بذرافشان  با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از دانش آموزان دختر شهرستان آزادشهر در مقابل مدرسه و در حین عبور از خیابان دچار سانحه تصادف شده است، اظهار کرد: این حادثه در هنگام عبور این دانش آموز از خیابان برای رفتن به سمت مقابل خیابان به منظور سوار شدن به سرویس مدرسه به وقوع پیوسته است.

 

وی با بیان اینکه این حادثه میان این دانش آموز کلاس دوم ابتدایی و یک دستگاه خودروی پراید رخ داده است، افزود: بلافاصله بعد از وقوع تصادف موسس مدرسه با اورژانس تماس گرفته و خواستار کمک می شود که با حضور نیروهای امدادی اورژانش با تشخیص اولیه شکستگی مصدوم به بیمارستان منتقل می شود.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه به همراه موسس مدرسه در بیمارستان محل بستری در گنبدکاووس حاضر شدیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه پای این دختر دانش آموز در اثر این سانحه دچار شکستگی شده اما حال عمومی وی خوب است.

 

با اشاره به اینکه بر اساس نظر پلیس راهور راننده خودروی سواری پراید به عنوان مقصر حادثه شناخته شده است، ادامه داد: تمامی اقدامات لازم درمانی، حقوقی و … برای کمک به این دانش آموز عزیز از سوی آموزش و پرورش انجام خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست.