آزادشهر نیوز

AzadShahr News

هشدار جدی دادستان آزادشهر برای رفع نواقص و افزایش ایمنی راه ها/ مهلت ۱۰ روزه به مسئولان راهداری

💢در پی وقوع افزایش میزان تصادفات؛

هشدار جدی دادستان آزادشهر برای رفع نواقص و افزایش ایمنی راه ها/ مهلت ۱۰ روزه به مسئولان راهداری

 

👤دادستان آزادشهر به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان و رئیس اداره راهداری این شهرستان در خصوص رفع نواقص روشنایی محور آزادشهر به گنبدکاووس و افزایش ایمنی محور خوش ییلاق هشدار داد.

 

👤به گزارش رسانه #آزادشهرنیوز به نقل از صداوسیما، سید علی حسینی؛ دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان و رئیس اداره راهداری این شهرستان در خصوص رفع نواقص روشنایی محور آزادشهر به گنبدکاووس هشدار داد.

 

👤دادستان آزادشهر افزود: در ماه های گذشته نیز برای رفع نواقص روشنایی این محور و همچنین نواقص جاده ای محور آزادشهر به شاهرود به ویژه محلات حادثه خیز تذکر داده بود که تاکنون به بهانه های مختلف از جمله کمبود منابع اقدامی صورت نگرفته است.

 

با توجه به خطرات جاده ای و وقوع تصادفات بیش از حد در محور خوش ییلاق و محور آزادشهر به گنبدکاووس و دخیل بودن اداره راهداری در وقوع حوادث جاده ای، حسینی، دادستان آزادشهر بخشی از مسئولیت و مقصر این حادثه را اداره راهداری می داند.

 

در این راستا دادستانی آزادشهر مهلت ۱۰ روزه را برای رفع روشنایی محور گنبدکاووس به آزادشهر و اصلاح نواقص جاده ای و نصب حفاظ جهت جلوگیری از سقوط خودروها و ریزش کوه ها در محور جاده آزادشهر به شاهرود تعیین کرده است که در صورت عدم اقدام در مهلت مقرر به عنوان ترک فعل و مسامحه در انجام وظیفه برای این اداره تعیین تقصیر و تشکیل پرونده قضایی خواهد کرد.

 

حسینی با اشاره به اینکه تاریکی وضع موجود جاده آزادشهر به گرگان بر عهده راهداری است افزود: رفع تاریکی و تامین روشنایی با تعامل و همکاری اداره راهداری ظرف ۱۰ روز روشنایی تامین شود، در غیر این صورت پرونده قضایی تشکیل و برخورد قانونی صورت خواهد شد.

 

🌹اخبار جدید و موثق شهرستان آزادشهر و حومه را از پایگاه خبری #آزادشهرنیوز دنبال کنید👇

 

⚛  تلگرام :            @Aazadshahr

 

🆔 اینستاگرام                                                  http://Instagram.com/rouhollah_mirzaei

 

🌐وب سایت ؛

Www.azadshahr-news.ir