آزادشهر نیوز

AzadShahr News

بررسی طرح‌های پیشنهادی راهپیمایی روز قدس در گلستان

بررسی طرح‌های پیشنهادی راهپیمایی روز قدس در گلستان

ایسنا/گلستان جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و اینکه نمی توانیم به شکل سالهای گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس را داشته باشیم، در حال بررسی چندین پیشنهاد برای برگزاری راهپیمایی در این روز به شکل های دیگر هستیم.

نجیب الله تاری امروز در نشست هماهنگی دستگاه های برگزار کننده راهپیمایی روز جهانی قدس گلستان، اظهار کرد: برای برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال چندین طرح ملی از جمله برگزاری راهپیمایی خودرویی و راهپیمایی مجازی با استفاده از شبکه اجتماعی روبیکا به استان ها اعلام شده است.

وی افزود: راهپیمایی خودرویی طوری پیش بینی شده که افراد و خانواده ها در یک زمان و مکان مشخص، سوار بر خودرو و رعایت فاصله اجتماعی در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین شرکت کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی ها در سطح ملی برای جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تصریح کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) تعویض پرچم امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان با پرچم کریمه اهل بیت (ع) در عصر روز جمعه چهاردهم ماه مبارک رمضان، قرائت زیارت امام بی‌حرم همزمان از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س) به صورت زنده از دقایقی قبل از ساعت ۲۱ در شب جمعه و پخش دعا از ماذنه مساجد و بلندگوهای سطح شهر از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه برنامه ریزی شده است.

در این جلسه که با حضور مسئولان دستگاه ها و نهادهای مرتبط در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، هماهنگی ها و بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان در شرایط کرونایی صورت گرفت.