آزادشهر نیوز

AzadShahr News

بازدید استاندارگلستان از جاده آزادشهر،شاهرود

✅استاندار گلستان‌ با همراهی فرماندار در بازدید از مسیر آزادشهر – شاهرود:

وجود هزار و ۲۰۰طرح نیمه‌تمام در گلستان

 

💢استاندار گلستان گفت : طرح تعریض مسیر آزادشهر – شاهرود به افزایش اعتبار نیاز دارد.

 

🔻به گزارش رسانه آزادشهرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، استاندار گلستان‌ در بازدید از طرح تعریض محور خوش ییلاق با اعلام این خبر گفت: بخشی از طرحها مربوط به حوزه راه‌های گلستان است که از آن جمله می‌توان به طرح بزرگراه بهشهر – بجنورد و مسیر آزادشهر – شاهرود اشاره کرد.

 

🔻علی محمد زنگانه افزود: بخشی از طرح ها نیاز به اعتبارسنجی و جذب منابع دارد که مجمع نمایندگان در حال رایزنی برای افزایش اعتبار هستند که در این خصوص مسیر آزادشهر – شاهرود هم مورد توجه قرار دارد.

 

🔻وی گفت: برخی از طرحهای گلستان جزو مصوبات اولیه پیش سفر رئیس جمهوری به گلستان نبود که در حال رایزنی هستیم تا آنها را هم در لیست سفر قرار دهیم که تا حدودی مورد موافقت قرار گرفته است.

 

🔻حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این بازدید گفت : این پروژه به عنوان کریدور مهم اقتصادی شمال به جنوب و از سویی راه ارتباطی استان گلستان به استان‎های مرکزی و جنوب کشور نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا می‌کند با این وجود داستان تکراری عدم تخصیص اعتبار طی این سال‎ها موجب شده تا این پروژه مهم اقتصادی استان به سر منزل نرسد در صورتی که رانندگان و افرادی که در این محور تردد دارند، محور آزادشهر به شاهرود را یکی از مناطق صعب‌العبور گلستان می‎دانند و همواره نسبت به مشکلاتی هم چون دوطرفه بودن، تعریض کم جاده، وجود پیچ‎ها و پل‎های باریک در این محور ابراز نارضایتی و گلایه دارند.

 

🔻وی تصریح کرد: با وجود اینکه بهسازی محور آزادشهر به خوش‌ییلاق در قانون بودجه سال ۱۳۸۳ گنجانده شده بود ولی تخصیص و اعتباراتی که برای این محور در نظر گرفته شده بسیار کم و ناچیز بود و جوابگوی نیاز برای کارهای عمرانی که باید صورت بگیرد، نبوده است.

 

🔻غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی هم تخصیص اعتبار برای بزرگراههای استان را از مهمترین برنامه های مجمع نمایندگان گلستان عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت راه های اصلی گلستان بویژه محور گلستان به بجنورد و خوش ییلاق، مجمع نمایندگان استان در خصوص تامین اعتبار و تخصیص ردیف بودجه لازم تلاش خواهد کرد.