آزادشهر نیوز

AzadShahr News

سخنرانی فرمانده سپاه استان گلستان در ۲۲بهمن در نماز جمعه آزادشهر

✅فرمانده سپاه گلستان : انقلاب اسلامی تبدیل به الگوی کشورهای آزادی خواه شده است

💢فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ما تبدیل به یک الگو برای تمام کشورهای آزادی خواه و استکبار ستیز دنیا شده است

به گزارش آزادشهرنیوز سردار علی ملک شاهکویی امروز در جمع مردم شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه امروز تجلی اقتدار بزرگ ایران در سراسر کشور را با حضور خودرویی مردم مشاهده کردیم، اظهار کرد: در چنین جشن باشکوهی جای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، امام راحل و به ویژه سردار دلها خالی است که این شکوه و عظمت را در کنار ما مشاهده کنند هر چند آنها زنده و نزد ایزد منان روزی می خورند.

 

وی با بیان اینکه همه بشریت و جهان اسلام مدیون امام هستیم، افزود: امام راحل عظیم الشان ما را از اسارت طاغوت نجات داد و هویت ایرانی بودن را به ما برگرداند زیرا ما از نظر آمریکایی ها اصلا انسان نبودیم و امام ما را زنده و هویت بخشید و کرامت انسانی به ما برگرداند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه ما در دوران طاغوت در روستا و شهر از حمام، جاده، بهداشت، آب شرب و برق محروم بودیم، خاطرنشان کرد: امروزه به برکت انقلاب از تمامی نعمت ها بهره مند شده ایم که پیشرفت های دانش و فناوری تنها بخشی از آن است.

 

ملک شاهکویی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین توسط همه دلسوزان نظام و انقلاب، اضافه کرد: همه وظیفه داریم دستاور های انقلاب را بیان کنیم و دوران مخوف ستم‌شاهی را نسل به نسل بیان کنیم.

 

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب با تمام فتنه ها و دشمنی ها انقلاب ما در تمامی صحنه ها توفیق داشته است، ادامه داد: در کنار آنکه بخشی از توان ما برای خنثی کردن فتنه ها و جنگ صرف می شد اما از توسعه و آبادانی کشور غافل نشدیم و خدمات رسانی را به دورترین نقاط مرزی کشور نیز رسانده ایم.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینک اگر امروز کرونا نبود، مردم در مراسم جشن پیروزی انقلاب قیامتی برپا می کردند، گفت:  به پشتوانه همین حضور میلیونی مردم است که آمزیکایی ها دیگر حتی جرات ندارند قدرت شان را به رخ ما کشیده و حتی تهدید کنند و در همین راستا، یک اندیشکده آمریکایی شکست های خفت بار تحریم های آمریکا علیه ایران را به صورت رسمی اعلام کرد. ایسنا،گلستان