آزادشهر نیوز

AzadShahr News

۱۲خواسته فرماندار شهرستان آزادشهر از رییس جمهور

💢۱۲ خواسته فرماندار شهرستان آزادشهر از رییس جمهور

 

👤 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمید رضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در گفت و گو با خبرنگاران با مهم دانستن سفر ریاست جمهوری به استان گلستان از چندین منظر، اظهار کرد: این سفر می تواند به عنوان‌ نقطه عطفی در استان سرعت قطار توسعه و محرومیت زدایی را دوچندان کرده و خلاهای توسعه ای موجود در سطح شهرستان را به خوبی پوشش دهد.

 

🔻وی با بیان اینکه مردم و مسئولان شهرستان ۱۲ خواسته مهم از رئیس جمهور و هیئت دولت دارند، افزود: مهم‌ترین خواسته ما #انتقال #سایت #پسماند #زباله است که یکی از درخواست های مهم مردمی از رئیس جمهور به شمار می رود.

 

🔻فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه ساماندهی #بیمارستان ۶۳ تختخوابی حضرت معصومه (ص) آزادشهر و #ارتقای آن به بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی از دیگر درخواست های ماست، خاطرنشان کرد: پروژه ملی #تعریض #جاده آزادشهر به خوش ییلاق، مشکلات #آب #شرب شهرستان، اصلاح و تامین آب در توزیع و اتمام پروژه #فاضلاب شهری از درخواست های مهم مردم شهرستان است.

 

🔻ملک حسینی به دیگر خواسته های مردم شهر نگین شهر اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی #نگین شهر نیاز مبرم به بهسازی و نوسازی دارد که باید در این سفر که احتمالا وزیر ورزش و جوانان نیز در استان حضور خواهند یافت مورد توجه جدی دولت قرار بگیرد.

 

🔻وی نوسازی و #بهسازی #مدارس شهرستان آزادشهر را نیز یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان دانست و تاکید کرد: احداث #اورژانس #جاده‌ای آزادشهر به مینودشت با توجه به سوانح و حوادث متعددی که در این مسیر رخ می دهد یکی از الزامات و ضرورت هایی است که باید به آن پرداخته شود.

 

🔻فرماندار شهرستان آزادشهر با درخواست اینکه تخصیص بودجه مناسب برای نگهداری راه‌ها و ابنیه شهرستان و همچنین #لایروبی رودخانه ها و آب بندان ها در دستور کار رئیس جمهور قرار بگیرد، ادامه داد: رسانه ها چشم بینا و گوش شنوای مردم و حلقه واصل بین مردم و مسئولین هستند و به همین دلیل انتظار داریم این مطالبات را به سمع و نظر مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری برسانند و در این سفر نیز توفیفات و برکات سفر را انعکاس دهند.

 

🔻ملک حسینی تصریح کرد: رسانه ها امانت دار خوبی برای مردم و مسئولین هستند و حس مسیولیت پذیری یک رسانه برای پیگیری موضوعات عمرانی، سیاسی، بهداشتی، اقتصادی و… زمانی اثر بخش خواهد بود که رسانه خوب و بدون گرایش به فرد و یا گروه خاصی باشد.

 

🤝🌹اخبار جدید و موثق شهرستان آزادشهر  را در پایگاه خبری #آزادشهرنیوز  دنبال کنید👇

@Aazadshahr