آزادشهر نیوز

AzadShahr News

پیگیری برای حل مشکلات بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر/کمبود متخصص بیهوشی جبران می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با حضور در بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

 

دکتر سعید گلفیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان عصر امروز ضمن بازدید از بیمارستان حضرت معصومه شهرستان آزادشهر از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و مسائل و مشکلات این آن را مورد بررسی قرار داد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پایان این بازدید اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان حضرت معصومه(ع) آزادشهر مقرر شد گسترش فضای فیزیکی اورژانس مورد بررسی قرار گیرد و ان شاالله ساخت این فضا و اضافه شدن به اورژانس فعلی در دستور کار قرار گرفت.

 

سعید گل فیروزی به کمبود متخصص بیهوشی در بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر اشاره کرد و افزود: این موضوع بررسی شد و تمام شب هایی که متخصص در این بیمارستان وجود نداشت جبران خواهد شد، همچنین بخش آی.سی.یو این بیمارستان نیز فعال نیست که مقرر شد یک فضا ویژه این بخش در نظر گرفته شود که معاونت دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را در دست بررسی قرار داد و به زودی مساعدت لازم را انجام خواهیم داد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیمارستان آزادشهر می‌تواند به یک بیمارستان تک تخصصی تبدیل شود، گفت: وزارت بهداشت بیمارستان‌های تک تخصصی را از دستور کار خارج کرده است و با توجه به اینکه ساخت بیمارستان هزینه دارد بیمارستانها به سمت جنرال شدن حرکت می کنند و در اکثر رشته های اساسی خدمات می‌دهند تا بتوانند نیاز مردم شهرهای کوچک را در تمامی رشته‌ها برآورده کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پایان وعده داد برای رفع مشکلات بیمارستان حضرت معصومه(ع) آزادشهر پیگیری مستمر خواهد داشت و تأکید کرد: کمبودهای بیمارستان حضرت معصومه(س) مانند فقدان فضای کافی، نبود دستگاه سی.تی اسکن و داشتن تنها یک آمبولانس را به وزارت بهداشت ارجاع خواهیم داد و در راستای رفع آنها گام برمی داریم.