آزادشهر نیوز

AzadShahr News

«نه» بزرگ استاندار گلستان به فشارهای سیاسی/ یک دهه شصتی فرماندار آزادشهر شد

ای خبریآخرین اخبارپنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ – ۱۶:۰۸ GMT 12:38

 

پنجشنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۵ دسته‌بندی: گلستان کد خبر: ۱۴۰۰۱۲۲۶۲۰۸۶۰ خبرنگار : ۵۰۴۷۷

 

پایان تردیدها با اعتماد به جوانان«نه» بزرگ استاندار گلستان به فشارهای سیاسی/ یک دهه شصتی فرماندار آزادشهر شد

 

ایسنا/گلستان استاندار گلستان طی حکمی «سید جواد کریمی» جوان بومی و خوش آتیه آزادشهری را به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب کرد.

 

استان گلستان از جمله استانهایی بود که در تغییر مدیران ستادی استانداری و فرمانداران در ابتدا با سرعتی کند حرکت می کرد که پس از گذشت مدتی با تکمیل کادر اولیه و حلقه اول کمک به استاندار روند انتصابات تسریع شد تا جایی که در ۱۰۰ روز نخست ۱۲ فرماندار از ۱۴ فرماندار شهرستان های استان گلستان منصوب شدند.

 

در دو شهرستان گرگان و آزادشهر ماجرا از این قرار بود که نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی گروههای سیاسی و فعالان انتخاباتی نظرات متفاوتی با استاندار برای تعیین سکاندار دولت در این شهرستان ها داشتند. اختلافاتی که کم کم علنی شده و حتی به فضای مجازی نیز کشیده شد.

 

آش آنجایی شور شد که برخی اوقات برخی اطرافیان و نفرات درجه دو و سه نیز با اظهارنظرهایی شاذ حتی اقدام به تهدید نیز می کردند، اتفاقی که منجر به صدور تذکراتی از سوی دلسوزان انقلاب برای حفظ انسجام و پرهیز از اختلاف نیز شد.

 

اما سرانجام درست زمانی که همگان فکر می کردند فشارهای سیاسی و خواص استاندار گلستان را از انتخاب جوانان برای تصدی پست های مسئولیتی خسته کرده است، علی محمد زنگانه طی حکمی «سید جواد کریمی» را به عنوان سرپرست فرمانداری آزادشهر معرفی کرد. اتفاقی که فارغ از همه حواشی موجی از شادمانی و غرور را میان جوانان استان گلستان و به ویژه در شرق این استان پدیدار کرد.

 

سید جواد کریمی در پرونده کاری خود مسئولیت حراست فرمانداری، کارشناسی سیاسی و امنیتی استانداری، عضویت در بسیاری از ستادها و شوراهای مهم استانی و تجارب موفق در فعالیت های مردمی و میدانی را داراست.

 

به گزارش ایسنا شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان از جمله شهرستانهایی به شمار می رود که به دلیل قرار گرفتن در مسیر زائران مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بسترهای مهم و بکری برای توسعه را داراست.

 

انتهای پیام

 

 

خبرنگار مهدی باقریان