آزادشهر نیوز

AzadShahr News

🔰امام جمعه آزادشهر: ✅اقتصاد مریض زیبنده این ملت وفادار نیست/ ارز ۴۲۰۰ تومانی ویژه خواری یک عده مخصوص بود/ دولت نیاز به حمایت و کمک مردم دارد

🔰امام جمعه آزادشهر:

 

✅اقتصاد مریض زیبنده این ملت وفادار نیست/ ارز ۴۲۰۰ تومانی ویژه خواری یک عده مخصوص بود/ دولت نیاز به حمایت و کمک مردم دارد

 

🔺نماز جمعه این هفته ۱۴۰۱/۲/۲۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین عین ا… شهابی امام جمعه محترم شهرستان و باحضور پرشور مردم ولایتمدار و مسئولین در مصلی خاتم الانبیاء آزادشهر برگزار شد.

 

🔺خطیب جمعه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه با سفارش به تقوا اشاره داشت: وصیت به تقوا بهترین وصیتی است که مردم درباره یکدیگر دارند و شایسته ترین امور نزد خدا تقواست.

 

🔺شهابی از سبک زندگی اسلامی در موضوع احسان اشاره داشت: ثم اتقوا و احسنوا والله یحب المحسنین احسان انجام دادن عمل است به وجه حسن واحسانی که به دیگران می شود و منفعتی عائد دیگران گردد بدون چشم داشت وجهه الهی می گیرد کسانی که وجهه خود را الهی می کنند برنده ی واقعی اند دین واقعی برپایه ایمان وعمل استوار است.

 

🔺حجت الاسلام شهابی درهفته سازندگی ازتلاش گروههای جهادی شهرستان تشکر کرد و افزود: سالروز لغو امتیاز کاپیتولاسیون و تنباکو در ایران لغو امتیاز خلع ید امریکا و انگلیس در ایران بود همه ی شیطنتهای سلطه گران در ایران کوتاه شدن پای آنان در کشور است بفرمایش حضرت آقا مقاومت، هزینه دارد اما هزینه سازش و تسلیم از هزینه مقاومت بمراتب بیشتر است.

 

🔺امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه تصمیم دولت سیزدهم، درباره اصلاح یارانه ها به مهمترین مباحث روز جامعه تبدیل شده، افزود: اقتصاد مریض زیبنده این ملت وفادار نیست تاریخ شاید مثل این ملت را بخود ندید جفا در حق این مردم باوفا گناهی نابخشودنی است.

 

🔺خطیب جمعه ادامه داد: این ملت حقش بهتر از اینها بود آزاد کردن ارز دولتی استرس در مردم ایجاد شد این استرس را برطرف کنید هرچند بیش از چهل سال است این کار عقب افتاد معمول اقتصاددانان روی اصل مسأله آزادسازی ارز نظر واحد دارند ارز ۴۲۰۰ تومانی ویژه خواری یک عده مخصوص بود حقوق ۸۰ میلیون ایرانی متعلق رانت خواران ومفسدان اقتصادی بود.

 

🔺حجت الاسلام شهابی در خاتمه تاکید کرد: ارز دولتی مال مردم است و باید به مردم داده شود نه عده خاص این دولت که پیش قدم آزادسازی ارزشد کمکش کنیم تا به نتیجه خوبی برسد دولت نیاز به حمایت وکمک دارد انتظار مردم از دولت نظارت بالا و ادامه دار روی همه اجناس است.

✍روابط عمومی نهاد امامت جمعه آزادشهر

۱۴۰۱/۲/۲۳