آزادشهر نیوز

AzadShahr News

بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم

ایسنا/گلستان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم بلکه به دنبال مدیریت آن هستیم.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در حاشیه نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و دانشگاهیان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات وجود دارد اما حل آن راهکار خود را دارد، ما می خواهیم کارها به خوبی انجام شود، گاهی اوقات که شب‌ها از میدان شوش تهران عبور می کنم از شدت ناراحتی، سرم را پایین نگه می‌دارم باید برای رفع این معضلات راهکار پیدا کنیم و راهش این نیست که این جوانان را کتک بزنیم بلکه باید برای آن راهکار اساسی در نظر گرفت.

 

وی به طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ما بنا نداریم فضای مجازی را ببندیم بلکه به دنبال مدیریت آن هستیم، به منتقدان توصیه می کنیم بندها و مواد قانونی طرح صیانت از فضای مجازی را کامل مطالعه کنند و سپس اگر کوچکترین ایرادی داشت آن را به ما منتقل کنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی اوقات زیربنای مشکلات اقتصادی، مشکلات فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات فرهنگی حل شود به حل مشکلات بخش اقتصادی کمک می کند.

 

آقاتهرانی با تأکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط موجود وضعیت اقتصادی مردم فوریت دارد حال آنکه حوزه فرهنگی مهم‌تر است، ابراز داشت: بودجه حوزه فرهنگ تنها نیم درصد بود که به دو و نیم درصد ارتقاء یافت و در حال حاضر تقریباً به سه درصد رسیده است.

 

گفتنی است؛ رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هدف شناخت دقیق ظرفیت های استان از روز پنج شنبه وارد استان گلستان شدند و برنامه های آنها تا عصر امروز ادامه دارد.

 

بازدید از پروژه های فرهنگی، هنری، گردشگری و صنایع دستی، نشست مشترک با دانشگاه ها، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، تشکل های دانشگاهی و شورای هم اندیشی اساتید،بازدید از پارک علم و فناوری، نشست با علمای شیعه و سنی، طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی، بازدید از موسسه فرهنگی میرداماد و بازدید از بافت تاریخی شهر گرگان از جمله برنامه های سفر رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به گلستان است.

 

انتهای پیام