آزادشهر نیوز

AzadShahr News

ساختمان مسکن مهر کردکوی دچار حریق شد و بخشی از آن در آتش سوخت.

📣آخرین جزئیات آتش‌سوزی مسکن مهر کردکوی/ خطر ریزش ساختمان

 

 

گلستان شهردار کردکوی آخرین جزئیات آتش‌سوزی در ساختمان نیمه کاره مسکن مهر این شهر را تشریح کرد.

 

صبح امروز ساختمان مسکن مهر کردکوی دچار حریق شد و بخشی از آن در آتش سوخت.

 

شهردار کردکوی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: پس از اعلام حریق در ساختمان مسکن مهر کردکوی در ساعت هفت و ۱۲ دقیقه صبح بلافاصله سه اکیپ نیروهای آتش نشانی شهرداری کردکوی در محل حادثه حاضر شده و برای اطفای حریق اقدام کردند.

 

ابراهیم جرجانی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق در ساعت ۱۰ و نیم صبح به اتمام رسید، افزود: وسعت آتش خیلی زیاد بود و همچنین درجه حرارت بالا بود، با توجه به اینکه در این ساختمان از مصالح ساختمانی “یونولیت” استفاده شد به شدت آتش‌زا بود و وسعت آتش‌سوزی را دوچندان کرد.

وی بیان کرد:‌ یکی از نگرانی‌های ما عدم سرایت آتش به ساختمان‌های مسکونی واقع در ضلع جنوب سرایت نکند که خوشبختانه شدت وزش باد شدید نبود اما اگر به این ساختمان‌ها سرایت می‌کرد فاجعه‌ای بزرگ درست می‌شد، همچنین ضلع غربی ساختمان مسکن مهر جنگل بود احتمال سرایت آتش به آن وجود داشت که با تلاش نیروهای شهرداری از بروز چنین اتفاقی جلوگیری شد.

 

شهردار کردکوی با بیان اینکه در حال حاضر این ساختمان به شدت خطرناک است، تاکید کرد: با توجه به اینکه بتن ها حرارت دیده‌اند احتمال خطر ریزش وجود دارد که ما این مسئله را طی مکاتبه‌ای به مسکن و شهرسازی ابلاغ کردیم تا وضعیت این ساختمان‌ها را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند، همچنین محدوده ساختمان نیمه‌کاره با نوارهای مخصوص مهار شد تا مانع حضور شهروندان و افراد رهگذر به درون ساختمان سوخته شویم.

 

جرجانی با بیان اینکه عمدی یا غیرعمدی بودن حادثه آتش‌سوزی مسکن مهر نیمه کاره کردکوی مشخص نیست، خاطرنشان کرد: باید منتظر نظرات کارشناسان باشیم تا علت دقیق حریق مشخص شود، وظیفه ما اطفای حریق بود که این مهم در اسرع وقت و به بهترین شکل انجام شد.

 

 

🤝🌹اخبار جدید و موثق شهرستان آزادشهر  را در کانال #آزادشهرنیوز  دنبال کنید👇

@Aazadshahr