آزادشهر نیوز

AzadShahr News

وحدت مسلمین خصوصا شیعیان در عراق ضروری تر از هر چیز

🔰خطیب جمعه آزادشهر:

✅وحدت مسلمین خصوصا شیعیان در عراق ضروری تر از هر چیز/ اربعین سیل خروشان و میعادگاه عاشقان و پیام از حقیقت اسلام ناب/ تسهیلات بانکی برای تعاونیها سهل الوصول نیست/ مشکل مسکن و معیشت آسیب جدی در خانواده ها

 

🔺نماز جمعه این هفته ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ به امامت حجت الاسلام والمسلمین عین ا… شهابی امام جمعه محترم شهرستان و باحضور باشکوه مردم ولایتمدار و مسئولین در مصلی خاتم الانبیاء آزادشهر برگزار شد.

 

🔺خطیب جمعه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بعد سفارش به تقوا از زیارت اربعین امام حسین (ع) اشاره داشت: این چه مغناطیسی است که جابربن عبدالله انصاری وعطیه عوفی را از مدینه بسوی کربلا با پای پیاده کشاند اربعین از دو نفر جابر وعطیه شروع شد و امروز به سیل خروشان تبدیل شد پیاده روی اربعین مانور عظیم لشکر میلیونی امام حسین (ع) است و پیام از حقیقت اسلام ناب. اربعین میعادگاه بزرگ عاشقان حضرت بقیه الله (عج) است و همراه شدن با کاروان بصیرت آفرین حضرت زینب کبری سلام الله است.

 

🔺حجت الاسلام شهابی از فضیلت پیاده روی در اربعین از امام صادق (ع) گفت: من اتی قبرالحسین (ع) ماشیا کتب الله له بکل خطوه الف حسنه و محا عنه الف سیئه و رفع له الف درجه؛ کسی که باپای پیاده به زیارت امام حسین (ع) برود خداوند برای هر قدمش هزار حسنه به او عنایت میکند و هزار گناه او را محو و هزار درجه او را بالا می برد.

 

🔺امام جمعه آزادشهر بمناسبت روز تعاون از مقام معظم رهبری گفت: یکی از چیزهایی که می تواند جلوی بی عدالتی را بشکل منطقی و اصولی سد کند همین کار تعاون است از تعاون به اندازه تعاون بهره گیری نمی شود تعاون دراجتماع جایگاه واقعی خود را بدست نیاورده است از جمله نجات کشور در شکوفایی فراگیری تعاونیهاست تعاونیها می تواند ظرفیت خوبی در ارتقاء تولید و اشتغال باشد مشکلات دست وپا گیر اداری تولید و اشتغال را کم کنید تا تولید و اشتغال رونق پیدا کند تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی سهل الوصول نیست همه از تسهیلات بانکی گلایه دارند.

 

🔺حجت الاسلام شهابی از دیدار هیأت دولت با رهبری اشاره داشت: زنده کردن امید و اعتماد مردم سفرهای استانی و سرعت در حوادث از توفیقات دولت است نشنیدم از دولت کسی بگوید اختیار ندارم مجموعه عملکرد دولت نشان می دهد که دولت وسط میدان است ومشغول کار ودارد تلاش می کند قیمت خانه و اجاره خانه سرسام آور است و مردم واقعا در زحمتند مشکل مسکن و معیشت آسیب جدی در خانواده هاست.

 

🔺خطیب جمعه آزادشهر از بحران اخیر عراق گفت: امروز وحدت مسلمانان بویژه شیعیان در عراق ضروری تر از هرچیزی است اربعین نماد وحدت شیعیان و مسلمانان عراقی هاست همه علیه سلطه آمریکا و شیطنت صهیونیزم یکپارچه شوید تبعیت از مرجعیت حسن ختام شیعیان عزیز عراقی هاست.

 

✍روابط عمومی نهاد امامت جمعه آزادشهر