آزادشهر نیوز

AzadShahr News

خط و نشان «دهنوی» برای مدیرکل جدید غله گلستان/ اگر نمی‌توانید مسئولیت قبول نکنید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: اگر امروز قرار نیست موضوع کارخانه‌های آرد استان حل شود مدیر جدید غله و خدمات بازرگانی گلستان مسئولیت را قبول نکند.

 

سیدمحمد دهنوی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که دولت سیزدهم بر آن تاکید دارد موضوع برقراری عدالت است و متأسفانه یکی از ظلم‌های بزرگی که در سالیان متمادی به مردم استان وارد شده، خرید محصولات با کمتر از قیمت نرخ جایگزینی بوده است.

 

وی با طرح این پرسش که چرا ما باید برای کل کشور تولید کنیم در حالی که کمترین منافع را از یارانه‌های توزیع شده در کشور در سال‌های گذشته برده‌ایم، افزود: ما با افتخار این را فریاد می‌زنیم که دولت سیزدهم توانسته به این ظلم پایان داده و امروز بابت گندمی پول می‌دهیم که با کیفیت‌ترین گندم منطقه است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره‌ به اینکه این مردم نور چشم این نظامند و این مردم محور حرکت این انقلابند، تصریح کرد: یارانه‌ای که سال‌ها به تعدادی تامین‌کننده در کشور پرداخت می‌شد امروز به خود مردم پرداخت می‌شود و این‌ها چرخش‌های تحول آفرین دولت سیزذهم است.

 

دهنوی با تأکید بر اینکه ما با مدیران بدون تعارف حرف می‌زنیم، متذکر شد: اگر امروز قرار نیست موضوع کارخانه‌های آرد استان حل شود مدیر جدید غله مسئولیت را قبول نکند، متاسفانه محصولات تولید کننده این استان به صورت خام به خارج از استان ارسال می‌شود و اشتغال و سرمایه آن برای استان دیگر رقم می‌خورد و این خیانت به مردم استان گلستان است و این را نمی‌پذیریم.

 

وی با بیان اینکه مقابل ظلم باید ایستاد و فریاد زد و حق مردم این استان را گرفت، تصریح کرد: ما از مردم آفتاب سوخته و زحمت کش استان گلستان که در تولید کالاهای اساسی کشور زحمت می‌کشند صحبت می‌کنیم و اگر فریاد می‌زنیم برای دفاع از حقوق همین مردم و کشاورزان است.

 

دهنوی با اشاره به اینکه نگاه ما در انتصابات دستگاه‌ها این است که مدیر را از درون دستگاه انتخاب می‌کنیم اما اگر قرار نیست مشکلات مردم استان حل شود مسئولیت را قبول نکنید، ابراز داشت: تا کی استان ما باید با چنین مشکلات و مسائلی روبرو باشد؟

 

وی با تأکید بر اینکه ما برای گرفتن حق مردم استان محکم ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: روی بعدی این عدالت محوری که به دنبال آن هستیم، مسئله فسادستیزی است، هر کسی که نمی‌خواهد پای مبارزه با فساد هزینه دهد و بایستد مسئولیت قبول نکند چون مسئله ما مردم است و برای احقاق حقوق مردم باید با قدرت بایستیم و دفاع کنیم.

 

وی از همراهی بسیج در موضوع کنترل تخلفات آرد و نان قدردانی کرد و گفت: صمیمانه سپاسگزارم و با هیچ فردی در عرصه مقابله با فساد تعارف نداریم و قطعا قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، دو مسئله عدالت و مبارزه با فساد را برای مجموع مدیریت استان با اهمیت خواند و افزود: با دقت برای این موضوع وقت خواهیم گذاشت، آینده امیدوارکننده است و برای آینده هم روی پای خودمان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان در انتظار این نیستیم که دیگری برای ما تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/