آزادشهر نیوز

AzadShahr News

دستگیری سارق سابقه دار قطع درختان در آزادشهر 

دستگیری سارق سابقه دار قطع درختان در آزادشهر

به گزارش آزادشهرنیوز سرهنگ “سید داوودحسینی” در گفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت درختان در آزادشهر و مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد و دستگیری سارقان اشجار ، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های ماموران انتظامی، متهم در حین قطع درختان در یکی از محلات شهرستان شناسایی و دستگیر شد. وی در هنگام مشاهده ماموران به سمت آنها حمله ور و به آنان نیز آسیب وارد کردکه با هوشیاری ماموران تلاش وی برای فرار از دست قانون ناکام ماند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس، چاره ای جزء اقرار نداشت و به سرقت های متعدد قطع اشجار در شهرستان اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ حسینی متهم دارای چندین مورد سرقت چوب و اماکن خصوصی می باشد.

فرمانده انتظامی آزادشهر اظهار داشت: برای نگهداشت درختانی که در کنار خیابان ها و جاده ها کاشته شده اند به صورت روزانه از بودجه عمومی هزینه می گردد و حراست از آنها نی وظیفه ای عمومی است لذا از شهروندان درخواست می شود هر گونه موارد مشکوک و قطع درختان توسط سارقان در محلات را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

پلیس استان گلستان 🔰