آزادشهر نیوز

AzadShahr News

بازار آزادشهر جای قدرت نمایی اوباش ها نیست

💥بازار آزادشهر جای قدرت نمایی اوباش ها نیست

 

 

اسفند ماه که میشود خانوادها بویژه بانوان محترم به همراه فرزندان خود برای خرید عید به بازار شهر مراجعه میکنند تا مایحتاج خود را برای سال نو تهیه کنند اما..

 

آزادشهر شهری است ۵۰ هزار نفری که اقوام مختلف و با فرهنگ در کنار یکدیگر با خوبی و خوشی زندگی میکنند و بازاری آرام دارد که در روزهای پایانی سال شلوغتر و پر تردد تر میشود که این بازار نیاز دارد برای خریدارن محلی امن باشد تا خصوصا زن و بچه ها با خیال آسوده به خرید یا تفریح بپردازند

 

طی گزارشات مردمی و مشاهدات خبرنگاران در سطح بازار آزادشهر گاها مشاهده شده است تعدادی موتور سوار که انگشت شمار هستند با سروصورت بسته اقدام به حرکات نمایشی (تخلفات رانندگی. گاز دادن زیاد برای ترساندن) یا تعداد اندکی جوان تاکید میکنم تعداد اندک که بیشتر ساکن آزادشهر نیستند و با وجود اینکه خانوادهای زیادی تردد میکنند متاسفانه هم از الفاظ رکیک و همچنین اخلاق و شئونات اجتماعی توسط این اندک نفرات رعایت نمیشود که اگر حضور پلیس بیشتر باشد مطمنا جایی برای این ارازل و اوباش نخواهد بود.

 

در پایان از دادستان محترم و فرمانده انتظامی پر تلاش شهرستان خواهشمندم در این روزهای پایانی سال جهت بازدارندگی حضور افرادی که بدنبال ناهنجاری هستند اقدامات لازم را خصوصا با حضور پررنگتر پلیس انجام دهند.

 

حضور پررنگ پلیس و برخورد قاطع دادستان همانند قبل وحشت را در دل ارازل و اوباش می اندازد