آزادشهر نیوز

AzadShahr News

واکنش شریف به مسمومیت دانش آموزان:برخی بدشان نمی‌آید این اتفاق گردن حکومت بیفتد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حادثه اخیر مسمومیت دانش آموزان را یک «جریان مشکوک» دانست و گفت: صرف نظر از ابعاد و حجم آن این سوال مطرح است که چرا برخی در داخل بدشان نمی‌آید این اتفاقات گردن حکومت بیفتد.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف روز دوشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ابوذر اظهار داشت: بسیج در حوزه خطیر و تاثیرگذار رسانه به صورت جدی حضور دارد و امید است در این جنگ رسانه‌ای مثل دفاع مقدس با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر شاهد پیروزی باشیم.

سردار شریف افزود: این جنگ رسانه‌ای همانند دوران دفاع مقدس نابرابر است. امروز هم رسانه‌های ما با امپراتوری رسانه‌ای دشمن قابل مقایسه نیستند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: در جریان مشکوک مسمومیت‌ دانش‌آموزان صرف نظر از ابعاد و حجم آن، یک سوال مطرح می‌شود که چرا برخی‌ در داخل بدشان نمی‌آید این اتفاقات گردن حکومت بیافتد لذا اصحاب رسانه باید فکر کنند که چرا جمعی از روشنفکران و اصحاب رسانه همگام با آمریکا و صهیونیست‌ها به نقاط قوت کشور حمله می‌کنند.

سردار شریف اضافه کرد: طبق آمار جمهوری اسلامی ۶۴ درصد بیش از رژیم پهلوی و کشورهای همسایه به زنان و دختران توجه کرده و می‌کند. این موضوع نقطه قوتی برای ماست اما چرا تلاش می‌کنند آن را به نقطه ضعف تبدیل کنند.

وی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های مستمر و زنجیره‌ای دشمنان انقلاب و نظام علیه ملت ایران و برخی ضعف های رسانه‌ای در مقابله موثر با خط رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن تصریح کرد: باید در حوزه رسانه فکری کنیم چراکه برخی، ناجوانمردانه امثال ماجرای مسمویت دانش‌آموزان را به سپاه مرتبط می‌کنند؛ ‌البته دلیلش این هم هست که طراحی‌های دشمن در طول این ۴۵ سال به سد بزرگ و قدرتمند سپاه برخورد کرده است لذا باید از همراهان داخلی دشمن پرسید، شما که هستید؟ کجا را هدف گرفتید؟ تکلیف دشمن مشخص است، اما ناراحتی ما این است که آن‌هایی که در داخل هستند در پازل دشمن فعالیت می‌کنند.

سردار شریف با تاکید بر اهمیت عملیات آفندی علیه دشمن در فضای جنگ شناختی و ترکیبی خاطرنشان کرد: در حوزه رسانه‌ای عموما آرایش دفاعی داشته‌ایم اما الزامات جدال در جنگ ترکیبی اقتضاء می‌کند آرایش تهاجمی و آفندی به دشمن دستور کار اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار گیرد. در عین حال تلاش دشمنان بی‌اثر و بی‌نتیجه است و راه به جایی نخواهد برد و به فضل الهی ملت ایران انها را به عقب خواهند راند.