آزادشهر نیوز

AzadShahr News

فرماندار آزادشهر: مطالبه‌گری صحیح و امیدآفرینی رسالت اصلی خبرنگاران است

فرماندار شهرستان آزادشهر، مطالبه‌گری صحیح و امید آفرینی را مهمترین رسالت حرفه خبرنگاری دانست و تصریح کرد: خبرنگار و رسانه انقلابی باید این دو اصل را مورد توجه و اهتمام قرار دهند.

🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سیدجواد کریمی در نشست با خبرنگاران به مناسب ۱۷ مرداد روز خبرنگار افزود: دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم هستند.

🔻وی گفت: یک خبرنگار و رسانه انقلابی باید در راستای اهداف نظام و بیان صحیح مطالبات مردم گام برداشته و قلم بزنند.

🔻کریمی، خبرنگاران را طلایه دار جبهه‌ آگاهی بخشی و چشم بینای مردم دانست و اضافه کرد: این قشر زحمتکش و مظلوم همواره با ایثارگری و صداقت مطالبات مردم را پیگیری و به اطلاع مسوولان می رسانند.

🔻فرماندار آزادشهر همچنین با مهم دانستن جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب بیان داشت: نقش و عملکرد خبرنگاران در اطلاع رسانی مصداق عینی جهاد تبیین است که باید بیش از پیش اقدامات و دستاوردهای انقلاب طی ۴۴ سال گذشته را بدون نگاه سیاسی و حزبی به اطلاع مردم برسانند.

🔻وی گفت: رسانه ها و خبرنگاران باید با جهاد تبیین امید آفرینی را در مردم تقویت و تلاش دشمنان در ایجاد ناامیدی مردم را نیز خنثی کنند.

کریمی به انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال هم اشاره کرد و برگزاری سالم و رقابتی این رخداد سیاسی بدون جانبداری از نامزدها را راهبرد اصلی برگزار کنندگان انتخابات دانست و توجه به آنرا از سوی مسوولان ضروری دانست.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در حوزه انتخابات رسالت بزرگ تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در این عرصه را برعهده دارند.

به گفته وی، خدمت بیشتر و صادقانه به مردم از سوی مدیران در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر است.

🔻فرماندار آزادشهر همچنین گزارش از موفقیت های فرمانداری و ادارات این شهرستان در بخش های مختلف و نیز مصوبات سفر چند ماه پیش استاندار گلستان به آزادشهر ارائه کرد و گفت: از مجموع ۱۰۰ مصوبه ۵۴ مورد آن اجرایی شده و ۲۲ مورد هم در حال اجرا می باشد و بقیه هم در درست مطالعه و بررسی است.

کریمی افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان مبلغ ۹۰۷ میلیارد ریال به آزادشهر اختصاص یافته که ۳۰ درصد بیشتر از سال قبل است.

وی افزود: ۱۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات امسال به حوزه آبرسانی، ۶۰ میلیارد ریال در بحث بنیاد مسکن و ۳۵ میلیارد ریال در حوزه شبکه برق اختصاص یافته است.

کریمی همچنین از تدوین سند چشم انداز آزادشهر با عنوان پیشرفت جهادی شهرستان خبر داد و افزود: این سند در هفت فصل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، کشاورزی، گردشکری، محیط زیست و زیرساخت و انرژی تدوین شده که می تواند نقشه راه مدیران فعلی و آینده قرار گیرد.