آزادشهر نیوز

AzadShahr News

معرفی پروژه های عمرانی و اقتصادی هفته دولت سال ۱۴۰۲ #شهرستان_آزادشهر با اشتغالزایی#۵۵۲_نفر

۵۷۷ پروژه شهرستان آزادشهر با پنج هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با چهارمین روز هفته دولت در مراسمی متمرکز با حضور معاون استاندار گلستان و برخی مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

🔻فرماندار آزادشهر روز شنبه در این مراسم تعداد کل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی شهرستان را ۵۹۱ مورد با اعتبار هفت هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: برای ۵۵۲ نفر از جوانان با افتتاح این پروژه‌ها فرصت شغلی ایجاد شد.

🔻سید جواد کریمی افزود: ۹۲ پروژه با چهار هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش عمرانی و ۴۸۵ پروژه با اعتبار هزار و ۱۰ میلیارد ریال در بخش اقتصادی به مناسبت هفته دولت به صورت متمرکز در آزادشهر افتتاح شد و شاهد آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه با هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی هستیم.

🔻وی افزود: افتتاح پست ۴۶۳ کیلو ولت نگین‌شهر، گازرسانی به روستای رحیم آباد و ۱۳ واحد صنعتی، آسفالت، لکه گیری و روکش معابر شهری و روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، احداث مسکن مددجویان، مرمت جاده بین مزارع و کانال‌های آبرسان، نصب دوربین مداربسته پایش تصویری در روستاها، آغاز عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن ۹۶ واحدی سایت جمهوری و مدرسه ۶ کلاسه روستای مرزبان از جمله پروژه‌های عمرانی آزادشهر است.

🔻وی افزود: همچنین ۱۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، هنری، ورزشی و مناسبتی مانند هفت شب هفت مسجد هفت میز خدمت، یادواره شهدای دولت، دیدار با خانواده شهدا، نشست‌های بصیرتی و تقدیر از کارکنان ادارات توسط ستاد گرامیداشت هفته دولت در حال اجراست.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.