آزادشهر نیوز

AzadShahr News

دستنبد پلیس آزادشهر بر دستان سارقان موتور سیکلتفرم…

💢💢دستنبد پلیس آزادشهر بر دستان سارقان موتور سیکلت

👤فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری۳ سارق و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

👤سرهنگ” محمد رضا میردار ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران گشت انتظامی  شهرستان حین گشت زنی های فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به ۳ دستگاه موتور سیکلت مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

👤وی در ادامه گفت: مأموران پلیس پس از متوقف کردن موتور سیکلت  هاو بررسی های انجام شده متوجه شدند که موتور سیکلت هادارای سابقه سرقت بوده که بلافاصله راکب آنان دستگیر و به همراه موتور سیکلت های مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شدند.

👤فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند ازشهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارها و آموزشهای پیشگیرانه پلیس، با تجهیز وسایل نقلیه خود به لوازم ایمنی و ضد سرقت استاندارد، از به سرقت رفتن آن ها پیشگیری کرده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر : کانال تلگرام آزادشهر نیوز