آزادشهر نیوز

AzadShahr News

قاتل ۲۲ ساله آزادشهری در زاهدان دستگیر شد

قاتل ۲۲ ساله آزادشهری در زاهدان دستگیر شد

دستبند پلیس بر دستان قاتل جوان ۲۲ ساله آزادشهری

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر، قاتل جوان ۲۲ ساله آزادشهری در زاهدان دستگیر شد.


سرهنگ “سید داوود حسینی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص جزئیات این خبر، گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در کمربندی شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: طی بررسی اولیه مشخص شد در این درگیری، جوان حدودا ۲۲ ساله با ضربات چاقو به شدت مجروح پس از انتقال به بیمارستان توسط عوامل امدادی، به علت شدت صدمات و جراحت های وارده فوت کرده است.
سرهنگ حسینی افزود: با توجه به فوت فرد اشاره شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: طی تحقیقات و بررسی میدانی انجام شده ماموران به این نتیجه رسیدند که علت درگیری و فوت جوان آزادشهری اختلافات شخصی و خانوادگی با قاتل بوده است.
فرمانده انتظامی آزادشهر با بیان این که قاتل و ۲ همدست وی پس از ارتکاب به این جنایت به مکان نامعلومی متواری شده اند، بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با استفاده شگرد های خاص پلیسی محل اختفاء یکی از متهمان را در استان سیستان و بلوجستان شناسائی کردند.
سرهنگ حسینی تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضائی اکیپی از ماموران زبده و مجرب به استان سیستان و بلوجستان عزیمت و پس از ۱۴روز تلاش شبانه روزی و تعقیب و مراقبت، متهم اصلی و قاتل را شناسائی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با اشاره به بازسازی صحنه قتل، گفت: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس، به قتل با همدستی ۲ نفر از بستگانش اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی آزادشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تلاش پلیس به جهت دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد.