آزادشهر نیوز

AzadShahr News

فرماندار شهرستان آزادشهر؛ اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان آزادشهر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان

رماندار شهرستان آزادشهر در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: با اصلاح خط انتقال در منطقه شرشره بخش چشمه ساران و تعویض الکتروموتور مخزن روستای فاضل آباد با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان توسط شرکت آب و فاضلاب شهری آزادشهر بخشی از مشکلات و کمبودهای آب شرب در برخی از مناطق شهری و روستایی شهرستان مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه، در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: با توجه به کمبود منابع مالی و اعتباری و همچنین کمبود آب آشامیدنی یکی از راه های بهبود وضعیت موجود اصلاح شبکه انتقال و جلوگیری از هدررفت منابع با ارزش آب شرب در سطح شهرستان می باشد.

وی افزود: به همین جهت و در راستای رسیدن به هدف مورد نظر اصلاح خط انتقال منطقه شرشره در بخش چشمه ساران به مخزن پارک شبنم نوده خاندوز  به طول ۳۵ متر و عبور از داخل ڪیسینگ فلزی در مسیر جنگل و همچنین تعویض الڪتروموتور و پمپ چاه روستای سرڪهریزا از توابع بخش مرکزی در مسیر مخزن روستای فاضل آباد شهرستان آزادشهر توسط شرکت آب و فاضلاب شهری آزادشهر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان انجام گردید.

فرماندار در پایان از همه مردم شریف شهرستان خواست در راستای صرفه جویی و مصرف بهینه منابع آبی سعی و تلاشی مضاعف انجام دهند.