آزادشهر نیوز

AzadShahr News

نماینده آزادشهرورامیان: برخی از مدیران در روزهای پایانی دولت به فکر جایگاه خود هستند

  1. به گزارش آزادشهرنیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری شفاهی گفت: در حال حاضر مردم علاوه بر تحمل شرایط سخت حاصل از تحریم ها با ویروس کرونا نیز دست و پنجه نرم می کنند که روزانه جان صدها نفر از هموطنانمان را می گیرد. در این وضعیت برخی از مدیران در سطوح مختلف با بی انگیزگی و رها کردن امور به جان مردم افتاده و از این شرایط سوءاستفاده می کنند که مردم باید هزینه این بی مسئولیتی مدیران را بپردازند. مدیرانی که طی چند سال اخیر فقط به گفتاردرمانی پرداخته و در چند ماه پایانی دولت فقط به دنبال حفظ موقعیت و جایگاه خود هستند.

نماینده رامیان با اشاره به شرایط استان گلستان گفت: استان گلستان علی رغم داشتن ۱۲ درصد تولید گندم در کل کشور امسال کشاورزان با کمبود بذر و کود مواجه هستند که باید وزارت جهاد کشاورزی در این باره پاسخگو باشد چون علاوه بر این شامل کمبود نهاده های دامی هم هستیم.

کوهساری در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت به مشکلات کارگران معادن اشاره کرد و خواستار استقرار مدیریت معادن در استان گلستان شد و بر لزوم رسیدگی به مشکلات کارخانجات آرد و خرید آرد تولیدی کارخانجات در سطح کشور تاکید کرد.

وی در پایان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه به مشکلات فرهنگیان شد